fredag 11. februar 2011

Fredag sånn plutselig..

Hvor ble uken av??

Onsdag var det konsert.. Jeg ble litt deprimert etter den, så jeg gikk å la meg.. Fant vel ut at jeg gjør det dårlig på scenen.. Jeg kan sangene, å jeg treffer akkordene, men jeg er bare SÅÅÅÅ kjedelig å se på..
Så det må vi jobbe med..

Ellers våknet vi til Zumba i går!! ELSK PÅ TORSDAGER! Det er slitsomt, men man får en ny deilig energi!
Hadde god lasagne til middag i går.
Så var det jo møte med jentene på skolen.. Vi skal ha elevkveld neste uke.. Det blir artig!

Da det begynte å bli mørkt i går så fant helten min (Martine) å jeg ut at vi skulle gå oss en tur i skauen, det var herlig!
Har overnattet i leiligheten sammen med Helene,Malin og Martine.. KOS!!!

I dag skal Lisa og jeg ut å svømme!! GLEDE SEG!! :)

Håper alle får en fantastisk awesome helg!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar