fredag 18. februar 2011

Fredag - Ferie - Fly - Fantastisk

Ja dette har vært ei interessant uke.. Har spilt konserter hele uken, Fikk brattkortet på tirsdag.
Elevkvelden gikk superbra vil jeg si. 1.5 time spekket med morsomme sketsjer og god synging.

Torsdag så hadde vi konsert selv, den gikk strålende vil jeg si!
Karoline og Cecilie i klassen er så flinke å synge! Jeg er helt imponert!
Siste sangen tror jeg må være det kuleste jeg noen gang har hørt ;) Det var Europe med Rock the night! Karoline har vært litt groggy i halsen så stemmen passet utrolig godt!

Nå sitter jeg i verkstedet hos en kompis å venter på  at tida skal gå. Skal ta fly i dag.. Kjenner jeg gruer meg litt..
Glede meg til å komme hjem til mor og lillesøster. Så skal vi besøke mormor og forhåpentligvis min far i uken som kommer. Dette kommer til å bli en bra ferie!
Det var kjempe trist å si hadet til alle folkene, og mange treffer jeg ikke igjen før det er gått 2 uker.. Det er lang tid det når man er vane med å se folk hver dag..

Jaja, forresten er det bare 2 dager til jeg fyller året også! Så håper det blir koselig feiring! :)
Ha en awesome ferie og helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar