fredag 4. februar 2011

En dag i senga..

Da har jeg selvfølgelig klart å bli syk.. Akkurat i tide til turneen vår.. Tyyyyyypisk!
De andre hadde visst gjort det bra på skolen de spilte på i dag, så ingenting er bedre :) Gleder meg til å være med neste uke.

Må jo begynne med å fortelle hvor fantastisk fin sist helg var med kafe besøk og total avslapping, etterfulgt av en tur til Larvik på håndballkamp.. ;) Jeg meldte meg selvfølgelig som sjåfør da min store HELT Martine skulle dekke kampen. Gro Hammerseng var jo med!!! :) Det var stas.

Ellers har uken gått til øving, klatring, forum og lesing..
Holder på å øve inn noen nye sanger vi har laget.. Jobber med ei som heter Cecilie.. Hun er en fantastisk flink låtskriver. Så vi lager bra sanger, synes jeg da! :)

Klatring er ett temafag jeg valgte (var heldig med å komme inn da det var 57 søkere og bare 12 plasser)
Da jeg ikke var helt i form den dagen ble det til at jeg bare sikret, uten å klatre selv.

Forumet vi hadde i går (standar torsdag) var med Røde Kors. Interessant å se jobben de gjør! Keep up the good work!

Holder jo selvfølgelig på å lese.. Helst 3-4 bøker om gangen.. Så nå har jeg nett lest ut "Datteren" som var en fin roman. Leser også "portrett av en kvinne fra det 21. århundre" Som er en meeeget spesiell bok.

Har forresten vært sengeliggende i dag, men har heldigvis hatt en del besøk innom! :)

Håper alle får en awesome dag!

2 kommentarer:

  1. Gratulere me ny blogg berta ;)
    Håbe du får slappa godt av nå å blitt frisk fram t ei spennende uke neste uke! Å sånn på tampen!!!

    AI MISS JU LÅTS ÆN LÅTS DRØMMEDAMOOOO!!! KÅM BÆKK SUUUUUUN!!!!!
    <3 <3 <3 Knusekosesuperduperknallhardemegaklem fra Tine å guttane <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk Tine!

    Miss jutu! hilse alle å god smask til alle tre av guttane dine :)

    SvarSlett